УТРО.мк

Германскиот угостителски сектор повторно во пад по краткотрајното закрепнување околу Велигден

Германскиот угостителски сектор повторно во пад по краткотрајното закрепнување околу Велигден
Vero

Германскиот угостителски сектор забележа краткотрајно закрепнување околу велигденските празници, но веќе во мај се соочи со нов пад, објави националната статистичка служба Дестатис. Приходите во хотелите и рестораните се намалија за сезонски прилагодени 2,2 проценти во однос на претходниот месец, а кога ќе се исклучи инфлацијата, падот достигна дури 4,6 проценти. Споредено со мај минатата година, приходите се намалија за четири проценти.

Најголеми загуби забележаа рестораните и баровите со пад од 4,9 проценти, додека хотелите и сместувачките капацитети регистрираа намалување од точно четири проценти. Иако април донесе раст поради празничните патувања и посети на ресторани, целокупниот тренд останува негативен.

Секторот бележи реални загуби уште од минатата година, бидејќи номиналниот раст во приходите е главно последица на инфлацијата. Во обид да се поддржи угостителството, германската влада од 1 јануари годинава планира трајно да го намали данокот на додадена вредност за храната во рестораните од 19 на 7 проценти, но останува неизвесно колку од оваа олеснување ќе се одрази врз цените за потрошувачите, поради растот на другите трошоци.

Green Machines

Сподели го овој напис

Филигран