УТРО.мк

WhatsApp воведува реклами – добри вести за корисниците во ЕУ

WhatsApp воведува реклами – добри вести за корисниците во ЕУ
Vero

Компанијата Meta планира да започне со прикажување реклами во апликацијата WhatsApp во наредните месеци, но корисниците во Европската Унија засега ќе останат поштедени од новиот модел, барем до 2026 година.

Рекламите ќе бидат сместени во табот „Updates“ (Надградби), кој веќе се користи за следење на јавни канали и статуси. Личните пораки остануваат без реклами и ќе продолжат да бидат целосно заштитени со end-to-end енкрипција.

Meta најавува дека огласите ќе се базираат само на ограничени податоци, како што се јазикот, географската локација, следените канали и интеракцијата со реклами. Податоци од Facebook и Instagram ќе се користат само доколку корисниците доброволно ги поврзат своите профили преку Meta Account Center.

Ирската агенција за заштита на податоци (DPC), која е главен регулатор за Meta во рамки на ЕУ, потврди дека компанијата нема да смее да вклучи реклами за корисниците во Унијата пред 2026 година. Оваа временска рамка ѝ овозможува на ЕУ дополнително да го процени усогласувањето со Општата регулатива за заштита на податоци (GDPR) и Законот за дигитални услуги (DSA), особено во делот што се однесува на споделување податоци меѓу различни платформи.

Во наредниот период, регулаторите од Европската Унија ќе одржуваат состаноци со претставници на Meta, со цел детална евалуација на предложениот модел и неговото усогласување со правата на корисниците.

Meta тврди дека нема да ја наруши приватноста на корисниците и дека содржината на личните разговори останува целосно безбедна и недостапна за рекламни цели.

Одлуката рекламирањето да се воведе глобално, но да се направи пауза за ЕУ, ја рефлектира стратегијата на Meta – да ги прошири своите приходи, а истовремено да го почитува европското законодавство кое силно ја штити приватноста на граѓаните.

ELS
Green Machines

Сподели го овој напис

Филигран