УТРО.мк

Гугл и Мета ја оспоруваат новата регулатива на ЕУ за политичко рекламирање

Гугл и Мета ја оспоруваат новата регулатива на ЕУ за политичко рекламирање
Vero

Европската унија денеска ги воведе новите правила за платено политичко рекламирање, со кои се бара целосна транспарентност околу тоа кој стои зад рекламите, колку чинат и кон која публика се насочени. Регулативата, која има за цел да го заштити интегритетот на изборите и да спречи странско влијание, важи и за онлајн и за офлајн медиуми.

Според Европската комисија, новите правила не само што ќе овозможат поголема отчетност на политичките кампањи, туку и ќе ја зајакнат слободата на изразување и правото на јавноста на информирање, помагајќи им на граѓаните полесно да ја разликуваат платената политичка содржина од уреднички материјали.

Сепак, технолошките гиганти Гугл и Мета остро реагираа на регулативата. Мета, сопственикот на Фејсбук и Инстаграм, објави дека од октомври целосно ќе прекине со прикажување политички реклами во Европа, оценувајќи ги новите обврски како „неизводливи и правно неизвесни“.

Гугл, пак, најави дека ќе дозволува политички реклами само од официјални институции на ЕУ и националните влади, додека индивидуални партии и кандидати повеќе нема да можат да се рекламираат на платформите како Јутјуб.

Европската комисија објави и официјален водич за спроведување на новите правила, со кој земјите членки треба да обезбедат нивна унифицирана примена пред наредните европски избори.

Dijamant Lotarija
Loto & Dzoker
Green Machines

Сподели го овој напис

Kalinka Lotarija
Dome Sladok Dome
Филигран