УТРО.мк

Лидл пред влез во Македонија: Над 5.500 палети македонско овошје и зеленчук веќе извезени во Европа

Лидл пред влез во Македонија: Над 5.500 палети македонско овошје и зеленчук веќе извезени во Европа
Vero

Иако Лидл сè уште не ги отвори своите продавници во Северна Македонија, компанијата веќе остварува значително влијание врз локалната економија. На денешната конференција посветена на развојот, извозот и сертификацијата на македонското овошје и зеленчук, одржана во Скопје, беше истакнато дека само во 2024 година преку европската мрежа на Лидл се извезени над 5.500 палети сертифицирано македонско производство.

„Потрошувачите денес имаат поголеми барања, а ние во Лидл секогаш се трудиме да ги исполниме нивните критериуми за побезбедна, поздрава и поквалитетна храна. Преку соработката со Лидл, македонските компании добиваат можности за сертификација на своите производи со Global GAP и GRASP сертификати, што им овозможува подобар пласман на европските пазари“, изјави Милена Драгијска-Денчева, извршен претставник на Лидл.

Настанот беше организиран во соработка со Стопанската комора на Северна Македонија, ГИЗ, швајцарската програма ИМЕ и „Макфреш“, со цел подигнување на стандардите во земјоделството и поттикнување на извозната конкурентност на локалните производители.

Во фокусот беа стандардите Global GAP и GRASP, кои беа детално претставени од експертите Васил Трпевски и Зорица Смилевска. Меѓу присутните беа и проф. д-р Сузана Јордановска, директорка на Државната фитосанитарна лабораторија, како и претставници на над 100 компании од земјоделскиот сектор.

Поддршката од меѓународната заедница беше истакната и од страна на заменик-амбасадорот на Германија, Јан-Аксел Фос, кој нагласи дека отворањето на Лидл ќе биде најголемата германска инвестиција во македонскиот земјоделско-прехранбен сектор.

Од Амбасадата на Швајцарија, Михал Харари ја поздрави соработката со Лидл преку проектот „Подготвени за снабдување“ (Fit for Supply), во рамки на кој ИМЕ финансира до 50% од трошоците за сертификација, ГИЗ обезбедува експертиза, а Лидл отвора пазарни врати за локалните производи.

Со овие чекори, Лидл докажува дека македонските земјоделски производи се конкурентни на европскиот пазар и имаат потенцијал за значаен раст и извоз.

ELS
Green Machines

Сподели го овој напис

Филигран