Заменик-претседателот на Владата и министер за транспорт, Александар Николоски, од Брисел најави потпишување на договор за воспоставување брз транспорт на Коридорот 10, со кој Македонија, Грција, Србија, Унгарија и Австрија цврсто се обврзуваат да ги забрзаат градежните активности. Оваа вест доаѓа по клучните средби во Брисел со претставници на ЕУ и министрите за транспорт од регионот.
Николоски не го криеше своето задоволство, истакнувајќи дека она што го очекувал, сега се случува: „Ќе потпишеме заедничка декларација со Грција, Македонија, Србија, Унгарија и Австрија за изградба на железничкиот Коридор 10. Ова е неверојатно значајно за нас, бидејќи нема поента да потрошиме над 2 милијарди евра, а другите држави да не градат!“
Грција се обврзува да го заврши делот од Солун до Гевгелија. Веќе до јануари ќе имаат најмодерна сигнализација, што ќе овозможи брзина на карго возовите до 120 км/час, драматично забрзувајќи го транспортот кон пристаништата во Солун и Атина. Потоа ќе започне со изградба на втората, двоколосечна пруга за патнички сообраќај, чие завршување се очекува околу 2030 година, исто како и нашите две линии. Првата, карго линија, кај нас ќе биде готова до 2028 година.
Србија ќе го гради делот што недостасува од границата до Ниш. Веќе постоечката брза пруга Белград – Будимпешта се става во функција, а Будимпешта – Виена веќе функционира како брза пруга.
„Ова е една одлична вест за Коридорот 10!“ – изјави Николоски.
На иницијатива на Австрија, ќе биде потпишан и Договор за доизградба на Коридорот 8.
„Треба да се поврземе од Драч до Црното море. Нема поента ние и Бугарија да трошиме средства, а Албанија да не го прави истото,“ објасни министерот, потенцирајќи ја потребата сите земји од овој коридор да преземат обврски за градење.
Според Николоски, визијата на Владата, Македонија да стане „центар на Балканот“, веќе почнува да дава конкретни резултати. Овие меѓународни договори и издвоените средства за крупни капитални проекти се неоспорлив факт дека државата се движи кон подобра инфраструктурна иднина.



























