УТРО.мк

Gmail воведува нова корисна опција – ова ќе ви заштеди многу време и нерви, но и пари

Gmail воведува нова корисна опција – ова ќе ви заштеди многу време и нерви, но и пари
Vero

Gmail добива нова функција: Полесно одјавување од несакани мејли

Корисниците на Gmail конечно добиваат моќна алатка за управување со претплатите – новата функција „Manage Subscriptions“ (Управување со претплати), која овозможува едноставно прегледување и одјавување од сите несакани мејл листи – сè од едно место.

Компанијата Google ја најави оваа функционалност како дел од поширока стратегија за подобрување на корисничкото искуство и борба против дигиталниот замор од промотивни пораки. Наместо рачно отворање на секој мејл и барање на копчето за откажување, новата функција автоматски ги организира сите промотивни испраќачи врз основа на бројот на примени пораки во последните неколку недели.

Покрај секој испраќач стои опцијата „Unsubscribe“, со што одјавувањето од дадената листа се прави со еден клик, без потреба да се отвора пораката. Корисниците, исто така, ќе можат да ја прегледаат претходната комуникација со секој од испраќачите пред да одлучат дали сакаат да ја прекинат претплатата.

Како функционира новата алатка?

На десктоп верзијата на Gmail, функцијата може да се најде преку страничното мени (под „Inbox“), со избор на опцијата „Manage subscriptions“.

На Android уредите, функцијата се наоѓа во главното мени (трите хоризонтални линии во горниот лев агол), додека за корисниците на iOS таа ќе стане достапна подоцна во текот на месецот.

Распоред за активирање

Google ја воведува оваа новина по фази:

Web верзија: од 8 јули 2025 година за Rapid Release домени, а до 28 јули за сите корисници.

Android: од 14 јули со целосно активирање до крајот на месецот.

iOS: од 21 јули, со постепено воведување во наредните две недели.

Функцијата ќе биде достапна за сите индивидуални корисници со лични Google налози, како и за организации што користат Google Workspace, во поддржаните земји.

Засилена борба против несакани пораки

Покрај новата алатка за претплати, Google најави и дополнителни мерки против спам и измамнички пораки. Благодарение на вештачката интелигенција, бројот на phishing и scam пораки во Gmail е намален за 35%, соопшти компанијата.

Google дополнително ги охрабрува корисниците да активираат двофакторска автентикација за зголемена безбедност на нивните налози.

Со овие новини, Gmail прави значителен чекор напред во насока на поедноставено, побезбедно и поконтролирано корисничко искуство.

Green Machines

Сподели го овој напис

Филигран