Граѓаните се придржуваат до советите за редовно внесување течности. Само минатата година испиле вода и сокови за 204,2 милиони евра. И освен за сопственото здравје, придонеле во растот на една од најразвиените дејности кај нас ‒ производство на безалкохолни пијалаци. Всушност, им дале дополнителен поттик на десетте најголеми компании – системите со мултинационална поддршка и локалните производители, кои на пазарот се натпреваруваат со квалитет и иновациии.
Не пресметавме на колку консумирани литри соодветствува вкупниот испиен износ, но анализата што ја направи Пари во соработка со Бизнис Мрежа, покажува дека домашниот пазар е доволно голем за секој од производителите да најде и да дојде до своите потрошувачи. Како и со што ја стекнуваат и надградуваат нивната доверба, тоа е во доменот на деловните политики, кои, според бројките, се потврдуваат како мошне успешни.
СЕКОЈ ПРОИЗВОДИТЕЛ ИМА МИЛИОНСКИ ПРОМЕТ
Приходите на компаниите што произведуваат безалкохолни пијалаци почнуваат од над два милиони и го надминуваат износот од 138 милиони евра. Сепак, убедлива е предноста на Пивара Скопје, која зафаќа дури 67,8 насто од вкупниот промет на десетте компании. Се опишуваат како одржлива продажноориентирана компанија којашто живее и дише за потребите на купувачите и консументите, а вековната традиција оди во прилог на тоа. Лани е остварен приход од 138,4 милиони евра. Силната бренд-позиција, технологијата и широкиот асортиман производи ѝ овозможува да ги одржува доминацијата на домашниот терен и значителното присуство во Регионот.
Во подножјето на Кожуф се роди визија… Семејството Јанчеви три децении го шири бизнисот, а Кожувчанка лани направи обрт од 18 милиони евра, резултат од континуирани инвестиции во производствените линии и успешното брендирање.
Речиси на исто приходно рамниште се Горска (9,3 милиони) и Соко Горица (9,2 милиони), кои со освежувачките и природни производи ја зајакнуваат конкуренцијата во категоријата на минерални води и сокови. Првата го користи изворот Трнскот на Кожуф, а втората е ориентирана кон изработката на овошни пијалаци за здрав начин на живеење.
Компаниите Магрони за производство и дистрибуција на природна минерална, изворска вода и сокови, како и Пелистерка со водата од изворите во Меџитлија и другите пијалаци, се исто така значајни фактори во оваа област. Нивните приходи се 8,2 милиони, односно 6,8 милиони евра.